niedziela, 12 lipca 2015

Witam

Do tej pory prowadziłem stronę cienias.info. Niestety darmowy hosting skończył się dlatego postanowiłem przenieść się gdzie indziej i spróbować skorzystać z blogu. Archiwalna strona dalej znajduje się pod adresem http://cienias1.fm.interia.pl. Natomiast po podaniu domeny cienias.info zostaniemy przeniesieni na stronę ebezpieczny.blogspot.com 
 
Jeżeli tu trafiłeś to znaczy, że jesteś w tarapatach lub szukasz więcej informacji o bezpieczeństwie swojego komputera. Mam nadzieję, że informacje tu publikowane pomogą Ci.
A więc do dzieła!
Na początku, kim jestem? Kto to wie? Ciężko jest pisać o sobie! Rzadko jesteśmy obiektywni a w szczególności, gdy piszemy lub mówimy o sobie. Ale spróbujmy?
Od prawie trzydziestu lat zajmuję się informatyką (O rany, ale jestem stary!!!), trochę programowałem przez pewien okres byłem serwisantem i sprzedawcą sprzętu komputerowego, potem administracja LAN/WAN i wreszcie bezpieczeństwo.
Tak to jest teraz moja profesja i hobby! I to by było na tyle o mnie nie będę już przynudzał.

Mam nadzieję, że udało mi się częściowo zaspokoić Waszą ciekawość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz